8 Mayıs 2011 Pazar

İspanya parlamentosunda olay!...Katalan’lara konan vergi infial yarattı.

Parlamentodaki yeni vergi tasarısı, Barcelona’lıları ayağa kaldırdı, Barcelona milletvekili Pedro Salgado Martinez’in , ‘’Katalan’lara koyulan bu vergi, eşitlik ilkesine aykırıdır. Bunun adı ayrımcılıktır.’’ diye bağırarak kürsüde konuşma yapan ekonomi bakanının üzerine yürümesi üzerine, bakan , ‘ Oturun yerinize sayın vekil. Ben sizi dinledim..Ben sizi dinledim... Biz ne dedik? ’Kat alan, vergisini ödeyecek ‘ dedik. ‘Emlak vergisi’ dedik. Bunu biz mi koyduk? Yoooo, yüzyıllardır var. Kat alırken iyi, vergisini ödemeye gelince ayrımcılık. Her kat alan, emlak vergisini ödeyecek arkadaşım.’ diye konuştu.Oturumu konuk localarından izleyen Jose Mourinho, konuyla ilgili görüşlerini soran gazetecilere sinirli sinirli gülerek ‘Ben artık birşey demiyorum. Pep’e sorun, o söylesin.’ dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder