17 Mayıs 2011 Salı

kızlar korksun benden


YILLARDIR KIZ ARKADAŞ BULAMAYAN GENÇ MADEM ÖYLE İŞTE BÖYLE DEDİ.
  Üniversiteye geldiğinden beri kız arkadaş bulamadığını söyleyen üniversite öğrencisi Ertunç Yiğit şöyle konuştu. Abi kampüste 3.senemiz hala elimiz kız eline deymiş değil.Sap geldik sap gideceğiz.Memlekette vardı gene kendi çapımızda bi havamız ama kampüs ortamı bambaşka buranın olayı farklı.Baktım efendilikle bi yere varılmıyor,dedim şekilse şekil.Tikisiydi,emosuydu,imajı yapan manitayı kapıyor.Biz de yaptık kendimize göre bir şekil.

KIZLAR TEKER TEKER GELİN !
  Ben elimden gelenin eniyisini yaptığıma inanıyorum gitara da yazıldım.Top artık karşı cinslerde.Şimdi de vermeyin bakayım(kalbinizi).
Tatilde eve dönünce sizinkiler bu durumu nasıl karşılayacak şeklindeki sorumuzu da "tabi işin bir de o kısmı var.Bizim peder biraz mutaasıp biliyomusun."şeklinde yanıtladı.
OHA(Olası haberler ajansı)Bornova

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder